۱۵ آذر ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۵-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۲۸۶
انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۵-۰۱-۱۳۹۹

رشد ۱۷۰ درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی

هوآوی رشد قابل توجهی را در سال گذشته میلادی در بازار فروش دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و هدست‌های بلوتوثی تجربه کرده است.


هوآوی به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی، در بازار گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی نیز جایگاه خاصی پیدا کرده است. این شرکت در بازار گوشی‌های هوشمند کشور چین، جایگاه نخست را در اختیار دارد و در ابعاد جهانی هم دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید.

رشد ۱۷۰ درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی
ریچارد یو مدیرعامل هوآوی به تازگی اعلام کرد این شرکت در بازار دستگاه‌های الکترونیکی، برای دومین سال متوالی رشد ۱۰۰ درصدی میزان فروش را ثبت کرده، به گفته این مقام ارشد هوآوی رشد این شرکت در بازار فروش ابزار پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی، بیش از ۱۷۰ درصد بوده است.

نکته قابل توجه اینکه دستگاه‌های پوشیدنی این شرکت، به ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی محدود نشده و محصولاتی نظیر هندزفری‌های بی‌سیم را هم شامل می‌شوند. از محصولات محبوب در این دسته می‌توان به Huawei FreeBuds 3 اشاره کرد که به تازگی عرضه شده است.


هوآوی توسعه چیپ‌ست HiSilicon Kirin A1 را هم برای استفاده در تجهیزات پوشیدنی در دستورکار قرار داده است. تراشه‌ای که تاکنون در چند محصول این شرکت استفاده شده و هماهنگی بیشتر سخت‌افزاری را جهت بهره‌وری حداکثری از محصول به همراه داشته است. FreeBuds 3 و Huawei Watch GT2 از این تراشه استفاده می‌کنند.
هوآوی سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر روی محصولات پوشیدنی را به عنوان امری مهم و حیاتی در سیاست جامع هوشمندسازی مدنظر قرار داده است. به همین خاطر برنامه‌هایی به منظور استفاده از چیپ‌ست Kirin A1 در طیف قابل توجهی از محصولات نظیر عینک‌های هوشمند، هدفون‌ها و ساعت‌های هوشمند در نظر گرفته می‌شود.


Kirin A1 اولین تراشه سازگار با بلوتوث ۵.۱ با پشتیبانی از حالت مصرف پایین انرژی است. این تراشه با پشتیبانی از فناوری انتقال دو کاناله، این امکان را به هدفون‌ها خواهد داد تا سیگنال‌ها را به طور مستقیم از کانال‌های چپ و راست، با کم‌ترین تاخیر از گوشی‌های همراه دریافت کند. هوآوی وعده داده این تراشه تا ۳۰ درصد مصرف کم‌تر انرژی را در مقایسه با رقبا به همراه داشته باشد.

رشد ۱۷۰ درصدی فروش هوآوی در بازار تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی
بخش قابل توجهی از رشد هوآوی در بازار دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی، ناشی از آمار خوب فروش گجت‌های پوشیدنی است که روی سر کاربر قرار می‌گیرد. این تجهیزات که از آن‌ها با عنوان Hearable یاد می‌شود بیش از ۵۵ درصد از کل بازار دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی (Wearable) را تشکیل می‌دهد.

هوآوی توجه ویژه‌ای هم به توسعه اکوسیستم نرم‌افزاری دستگاه‌های پوشیدنی به ویژه برای مشتاقان سلامتی داشته، به عنوان نمونه، اپلیکیشن Huawei Health آمار بیشتر از ۱۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده را تجربه کرده است.


بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC بازار تجهیزات پوشیدنی رشد ۸۹ درصدی را در سال ۲۰۱۹ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن تجربه کرده است. بر این اساس میزان فروش دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۳۳۶.۵ میلیون دستگاه رسیده است که در مقایسه با فروش ۱۷۸ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۸ میلادی، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. پیش از این IDC تخمین زده بود میزان فروش هوآوی در بازار دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ میلادی، چیزی حدود ۱۴۹ درصد افزایش پیدا می‌کند.

برچسب ها: هوآوی ، فروش
ارسال به دوستان
ورود کد امنیتی
captcha
بدهی میلیاردی فلایتیو و سرگردانی مسافران بورس صعودی شد گلایه مشاور وزیر از کتاب‌های درسی/ حجیم و فرصت‌سوز هستند افشاگری سام درخشانی درباره سه رابطه عاشقانه با بازیگران مشهور انتقادها از اعطای جایزه صلح "من درآوردی!" رئیس فیفا به ترامپ مورچه‌های قهرمان؛ رفتار خارق‌العاده‌ای که برای نجات کلونی انجام می‌دهند قیمت تمام شده هر مترمکعب آب مشخص شد این بدترین حالت خواب است؛ مراقب باشید! ناپدید شدن ساردین‌ها و تلف شدن هزاران پنگوئن آفریقایی از گرسنگی اطلاع رسانی در بحران، فرصت بزرگ روابط عمومی قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴/ ارزان‌ترین گوشی شیاومی چند؟ اعترافات تلخ جوان 22 ساله از نزاع مرگبار رختکن با سعدی در گلستان : وآن که را دستگاه و قوَّت نیست / شلغمِ پخته، مرغِ بریان است (+صدا) دارنده بزرگترین ذخایر بیت‌کوین در آستانه سقوط خداحافظی «پدر راک ایران»؛ کوروش یغمایی دنیای موسیقی را ترک گفت (+ خواب ستاره)