۱۵ آذر ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۲۳:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۸۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۵
کد ۴۸۲۱۶۷
انتشار: ۱۱:۲۷ - ۰۵-۰۵-۱۳۹۵

ورایزون با پرداخت ۴.۸ میلیارد دلار یاهو را تصاحب می‌کند

پس از کش و قوس‌های فراوان، هیئت مدیره‌ی یاهو موافقت کرده تا هسته‌ی اصلی کسب و کار یاهو در ازای دریافت ۴.۸ میلیارد دلار در اختیار ورایزون قرار گیرد.

به نظر می رسد نفس یاهو برای فعالیت به عنوان یک کمپانی مستقل به شماره افتاده، چراکه هیئت مدیره این کمپانی برای رفتن به زیرپرچم ورایزون در ازای ۴.۸ میلیار دلار موافقت کرده است.

ورایزون با پرداخت ۴.۸ میلیارد دلار یاهو را تصاحب می‌کند

پس از کش و قوس‌های فراوان، هیئت مدیره‌ی یاهو موافقت کرده تا هسته‌ی اصلی کسب و کار یاهو در ازای دریافت ۴.۸ میلیارد دلار در اختیار ورایزون قرار گیرد. این اطلاعات توسط یکی از افراد نزدیک به یاهو اعلام شده است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که این موضوع به‌صورت رسمی صبح دوشنبه به وقت محلی اعلام خواهد شد.

پس از آنکه کسب و کار اصلی یاهو بصورت کامل در اختیار ورایزون قرار گرفت، این کمپانی سهامی به ارزش ۴۱ میلیارد دلار در علی بابای چینی و همچنین یاهو ژاپن را در کنار شماری از پتنت‌ها در اختیار خواهد داشت.

یاهو از جمله‌ی پیشتازان دنیای اینترنت در ابتدای همه گیر شدن این شبکه‌ی جهانی بود، بطوریکه ارزش یاهو در سال ۲۰۰۰ بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار برآورد شده بود. انتظار نمی‌رود مریسا میر، مدیرعامل یاهو راهی ورایزون شود، اما در عوض وی مبلغی ۵۷ میلیون دلاری را در ازای فروش به ورایزون دریافت خواهد کرد.

یاهو در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و جزو معدود کمپانی‌های قدیمی عرصه‌ی اینترنت به شمار می‌رود که موفق شده بود تا شکوفایی صنعت دات کام را مشاهده کند. بسیاری از کمپانی‌ها نظیر Netscape پیش از آنکه گسترش صنعت فناوری را مشاهده کنند، از بین رفتند، اما به نظر می‌رسد دیگر یاهو نیز جایی در فضای مجازی ندارد.

ورایزون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای مخابراتی جهان در نظر دارد تا پس از تصاحب یاهو این کمپانی را با AOL که زیر پرچم خود قرار دارد، ادغام کند. AOL را باید یکی از رقبای اصلی یاهو در سال‌های اخیر خواند که ورایزون سال گذشته آن را نیز تصاحب کرد. ورایزون درصدد است تا از طیف گسترده‌ی کانال‌های تولید محتوای یاهو در کنار فناوری تبلیغات دیجیتالش استفاده کند.

ورایزون با در اختیار گرفتن کانال‌های تولید محتوای یاهو و ترکیب آن‌ها با AOL، در پی تولید محتوا برای کاربران موبایل و همچنین استفاده از پتانسیل تبلیغات آنلاین این کمپانی است. با تصاحب یاهو، ورایزون بیش از ۲۵ برند رسانه‌ای را در اختیار دارد که از جمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان هافینگتون پست، تک‌کرانچ، فلیکر و تامبلر اشاره کرد.

منبع: زومیت

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: یاهو ، ورایزون ، اینترنت
ارسال به دوستان
ساختمان طلایی معروف در ایتالیا (+عکس) دستگیری قاتل زنی در بوکان سرمربی نیوزیلند: ایران تیم ناشناخته‌ای است؛ اطلاعات زیادی از بازیکنان صاحب‌نام شما نداریم! تعطیلی مدارس ابتدایی اراک، ساوه و شازند در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیلی مدارس ابتدایی اراک، ساوه و شازند در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا ماراتن کیش در دولت مرحوم رئیسی در سال ۱۴۰۲ (+تصاویر) ارتباط عجیب یک شهر در سوئیس با عدد 11 (+عکس) بایرن مونیخ آتشین در بوندس‌لیگا؛ اشتوتگارت را پنج‌تایی کرد، هت‌تریک هری کین کشف پولشویی به میزان ۵۷۰ سکه طلا در یزد تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود می کند؟ (نظرسنجی) جزئیات تعطیلی یکشنبه در آذربایجان‌ غربی امتیاز تاریخی تیم ملی؛ استادیوم ۷۰ هزار نفری لس آنجلس در اختیار ایرانیان قرار گرفت تجربه ویتنام و آمریکا ؛ از کشتار مردم در «تونل» ها تا دلارهایی که بی وقفه «سوئیفت» می شوند رهبر علویان سوریه: به مدت ۵ روز اعتصاب می‌کنیم ادامه صدرنشینی المپیاکوس با حضور طارمی؛ پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل سرته
نظرسنجی
با توجه به مشخص شدن رقبای ایران در مرحله نخست جام جهانی فوتبال، به نظر شما تیم ملی می تواند به مرحله بعدی صعود کند؟