۱۶ آذر ۱۴۰۴
به روز شده در: ۱۶ آذر ۱۴۰۴ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۰۷۲
انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۰

2 میلیون و 800 هزار تماس تلفنی ISQI به مراکز خدمات پس از فروش خودرو

گلپایگانی وزن نظرات مردم در نمراتی که به خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز داده می‌شود را 70 درصد خواند و از همكاري خوب شهروندان تشكر كرد.

در نه ماه گذشته و از آغاز طرح تماس تلفنی از مراجعین به مراکز خدمات پس از فروش خودروسازان، بیش از دو میلیون و سيصد هزار تماس گرفته شده و این عدد تا پایان دوره به دو ميليون و هشتصد هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش عصرایران به نقل از ارتباطات شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران اشکان گلپایگانی، مدیر مهندسی بازرسی خدمات پس از فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI ) با بیان مطلب فوق گفت: «نظرسنجی از کلیه مراجعین به مراکز خدمات پس از فروش با ابتکار وزیر صنایع و معادن و در جلسه شورای سیاست گذاری صنعت خودرو در تاریخ 31/1/89 در قالب آئین نامه اجرايي ارتقاء سطح کيفي خدمات پس از فروش صنعت خودرو به عنوان وظیفه جدید ISQI تعریف شد و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران حول برنامه "توسعه کمی شبکه خدمات پس از فروش" و "توسعه کيفي شبکه خدمات پس از فروش" علاوه بر انجام مسوولیت ارزیابی‌های دوره‌ای، نظرسنجی از مشتریان را نیز بر عهده گرفت.»

وی با بیان اینکه حدود 9 ماه از اجراي اين طرح مي‌گذرد و اينك فرصت مناسبي برای ارائه نتایج اوليه آن است افزود: «شرکت بازرسی کيفيت و استاندارد ايران مکلف گرديده به منظور حصول اطمينان از کيفيت خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی شرکتهای عرضه کننده خودرو و ثبت و بررسی مسائل و مشکلات تک تک مشتريان، از تمامی مراجعه کنندگان به نمايندگی‌های خدمات پس از فروش نظرسنجی کرده و گزارشات تحليلي حاصله را به تفکيک شرکتهای عرضه کننده خودرو و نمايندگی‌های مجاز آنان ارائه نمايد.

پياده سازی اين طرح علاوه بر مزيت مورد اشاره منجر به اعتماد سازی عمومی و ايجاد فضاي پاسخگويي در بطن جامعه شده به گونه‌ای که با توجه به پایش دیدگاه مشتریان در شاخص‌های عملکردی، می‌توان تصمیم وزارت صنایع و معادن و شورای سیاست‌گذاری صنعت خودرو را مثبت ارزیابی کرد.»

گلپایگانی وزن نظرات مردم در نمراتی که به خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز داده می‌شود را 70 درصد خواند و از همكاري خوب شهروندان تشكر كرد.

لازم به ذكر است كه بزرگترين مرکز ارتباطات مردمی صنعت خودرو از ابتدای خرداد جاری فعالیت خود را آغاز کرد و در تاریخ 16/5/89 به بهره برداری رسید.

اين مرکز با بهره گيري از به روزترين امکانات و تجهيزات نرم افزاری و سخت افزاری و با 204 پايگاه مصاحبه و ظرفيت روزانه مصاحبه با 18000 نفر از مراجعين به شبکه خدمات پس از فروش صنعت خودرو طراحی و به بهره برداری رسيده است.

در بزرگترين مرکز تماس کشور پژوهشگران با استفاده از خطوط پنج رقمی با مشتريان تماس گرفته و در قالب پرسشنامه الکترونيک نحوه ارائه شاخصهای کليدی خدمات پس از فروش از جمله کيفيت خدمات، سرعت خدمات، تامين قطعه، پاسخگويي، برخورد و ساير شاخص‌های مرتبط را از ديدگاه مشتريان بررسی و نهايتاً اطلاعات ماخوذه در نرم افزار مرتبط با تحقيق ثبت مي‌شود.

ضمناً به منظور بهره گيري از شاخص های اين پژوهش گزارشات تحليلي به صورت ادواری و بر اساس دستورالعمل مربوطه استخراج و در اختيار تصميم گيران صنعت خودرو و شرکت های عرضه کننده قرار می گيرد.
برچسب ها: تماس تلفنی ، isqi
ارسال به دوستان
وزیر میراث فزهنگی: بیش از یک میلیون اثر تاریخی شناخته‌شده در ایران وجود دارد برخی مدارس استان مرکزی یکشنبه غیرحضوری شدند رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: دولت منابع مالی ندارد ۱۸ کشته در حمله هوایی در میانمار ژیلا صادقی:« مدیر شبکه 3 تلویزیون با حرکت دست به من گفت: کار خودتو ساختی» قدیری ابیانه: یارانه اگر درست به دست مردم برسد به هر خانواده ۳۰ میلیون می‌رسد (فیلم) نقص فنی در پرواز ماهشهر - تهران مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد غیرحضوری شد یاسویو ؛ 56 سال زیبایی معماری یک ساختمان در ژاپن (+عکس) ساختمان طلایی معروف در ایتالیا (+عکس) دستگیری قاتل زنی در بوکان سرمربی نیوزیلند: ایران تیم ناشناخته‌ای است؛ اطلاعات زیادی از بازیکنان صاحب‌نام شما نداریم! تعطیلی مدارس ابتدایی اراک، ساوه و شازند در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیلی مدارس ابتدایی اراک، ساوه و شازند در روز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا ماراتن کیش در دولت مرحوم رئیسی در سال ۱۴۰۲ (+تصاویر)
نظرسنجی
با توجه به مشخص شدن رقبای ایران در مرحله نخست جام جهانی فوتبال، به نظر شما تیم ملی می تواند به مرحله بعدی صعود کند؟